piątek, 20 czerwca 2014

Zapowiedź nr 2!

Hej!
Długo mnie tu nie było, ale jako że wakacje bliżej niż dalej, postanowiłam wrócić z kilkoma książkami.
Oto lista książek, które pojawią się na blogu: 


1. Cassandra Clare - "Dary Anioła: Miasto Upadłych Aniołów"























2. Cassandra Clare - "Dary Anioła: Miasto Zagubionych Dusz"
























3. Nicholas Sparks - "Ostatnia Piosenka" 

























4. Nicholas Sparks - "Szczęściarz"
























5.  Eric-Emmanuel Schmitt - "Tektonika uczuć"




Dla urozmaicenia mam też zamiar pisać recenzje filmów, jednak nie wiem jeszcze, kiedy wprowadzę ten plan w życie.
Kolejnego postu można oczekiwać w ciągu najbliższego tygodnia. 

Miłego czytania!

Pozdrawiam, 

Kami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :D
Bardzo mi miło, że odwiedzasz mojego bloga.
Zachęcam do komentowania.
Pamiętaj o zachowaniu pełnej kultury!
Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz.
Pozdrawiam!