poniedziałek, 3 lutego 2014

Zaczynamy!

„Rób to, co kochasz. I nigdy nie czyń z pasji obowiązku.”

Hej! Nazywam się Kamila (Kami). Mam 16 lat (no…bez miesiąca). Moją wielką pasją są książki. Nałogowo je czytam odkąd skończyłam 5 lat. W każdym dziele staram się odnaleźć cząstkę siebie, co pomaga mi we wczuciu się w opisywane wydarzenia, przez co mogę lepiej zrozumieć ich treść. Poza czytaniem kocham dobrą muzykę i filmy. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tym, czy nie założyć bloga, na którym mogłabym się dzielić swoją opinią dotyczącą książek, może filmów, przez co ułatwiłabym trochę wybór lektury. Niestety nigdy nie mogłam się przełamać. Jednak ostatnio znalazłam (a raczej to on znalazł mnie) pewnego bloga tego typu, który mnie zmotywował i TADAM.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja praca.
Xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :D
Bardzo mi miło, że odwiedzasz mojego bloga.
Zachęcam do komentowania.
Pamiętaj o zachowaniu pełnej kultury!
Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz.
Pozdrawiam!